به وبلاگ من رای دهید.

زن زیادی

خاطرات سیمین زن دوم علی

زن زیادی

خاطرات سیمین زن دوم علی

زن زیادی

بسم الله الرحمن الرحیم

شما هم احتمالا این روزا مطالب زیادی در مورد "تعدد زوجات یا چند همسری" دیدین که هدف اکثرشون تشویق زنان و مردان به تعدد هست .

من قصد دارم با انتشار خاطرات سیمین و تجربیات زنانی که زندگی چند همسری رو تجربه می کنند به با بیان فواید و مضرات واقعی و تجربی تعدد بپردازم تا ان شا الله کمک کنم به تشکیل زندگی های تعددی موفق و یا عدم تشکیل زندگی های ناموفق .

آخرین نظرات

چرا میگین زن دوم؟

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۴ ب.ظ
چرا میگین زن دوم؟  فقط بخاطر اینکه شوهرم دیرتر از زیبا اومده خواستگاری من!؟ خب اینجا که شوهرم مقصره کوتاهی کردهlaugh مثل اینکه بگیم بچه دوم بده ، خب پدر و مادرش دیر بدنیا اوردنش، تقصیر اون چیه!؟wink
وگرنه که من و زیبا غیر از تفاوت های اخلاقی و ظاهری شبیه هم هستیم:
  • هر دومون زن هستیم
  • هر دومون انتخابهای علی هستیم
  • هر دومون تصمیم گرفتیم به علی جواب مثبت بدیم.
 
پس چرا برای ازدواج زن اول تبریک میگن اما برای ازدواج زن دوم بد و بیراه؟
 
پس چرا به مرد موقع ازدواجش با زن اول تبریک میگن اما موقع ازدواج دوم به خیانت محکوم میشه و مورد سرزنش قرار می گیره؟
 
مگه این مرد همون علی نیست که قبلا برای ازدواجش با زیبا کلی تبریک گفتین و کادو دادین اون که عوض نشده همون علی که قبلا بود ، فقط حالا تصمیم گرفت که با من ازدواج کنه
 
پس من و امثال من مقصر نیستیم ما هم انتخاب شوهرمون بودیم و به خواستگاریش جواب مثبت دادیم مثل همه زن های دیگه و همه ازدواج های دیگه 
 
چرا مردایی که چند همسر دارن به زن اول توجه و خدمات بیشتری میدن؟  فقط چون اون اول سر راهشون قرار گرفته!!!!!!!! و به این بهونه حق و حقوق زن دیگه شون رو پایمال میکنن
 
من میگم هر مردی توان مدیریت چند همسر رو نداره و نمی تونه عدالت رو رعایت کنه
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">